Matlamat Tak Menghalalkan Cara

Friday 8 April 2011

impian saya

saya impikan sebuah karier yang diidamkan, ada office beraircond, sebuah kereta idaman dan sebuah rumah di bandar yang strategik.. insyaallah saya akan memilikinya kerana percaya pada kebolehan diri sendiri. sekarang saya adalah 'nothing' tidak mempunyai apa-apa yang boleh dibanggakan.. Tapi kerana saya ada 'keyakinan' dan selalu tanamkan azam untuk mencapai apa yang diimpikan sudah tentu ia akan membuahkan hasil dalam jangka masa yang tertentu. Cepat atau lambat bukan persoalan, tetapi sejauh mana anda yakin pada diri anda sendiri..


Sekiranya kita menstimulasikan dari dalam diri melalui minda separa sedar bahawa "aku yakin boleh jadi kaya dengan cara yang tersendiri" dengan secara automatik, badan dan fikiran akan terarah kepada matlamat tersebut dan akan menerima beberapa kesan yang mengagumkan sehingga berjaya..
Mungkin saya akan dedahkan sedikit rahsia yang saya baca mengenai kuasa minda yang melibatkan keyakinan dan kepercayaan.. Apa yang penting adalah 'positive thinking' dalam hidup.. ia sebenarnya mempengaruhi hidup semua... Bacalah ayat-ayat di bawah dan selaminya jauh dalam diri.. jika anda percaya.. ia akan sebati dalam diri utk berjaya lebih hebat...


Everyday I'm growing richer
I love money. Money loves me.
Making money is fast and easy.

I enjoy the process of making money.
I am born to be rich.

I spend and give away my money wisely and
money flows back to me multiplied.

I provide tremendous values to the society.
In return, I get back tremendous wealth...
When money starts flowing into your life, remember to keep circulating it back into the society. Money is like your blood, it must be circulated in order to keep yourself financially healthy.....

No comments:

Post a Comment